امروز شنبه 01 اردیبهشت 1403 http://faezehsafaee.cloob24.com
0
آکنه یا جوش یکی از بیماری های پوستی است که برخی افراد مستعد آن هستند. هنگامی که منافذ پوست با پوست مرده، چربی، و باکتری انباشته و مسدود شوند، جوش‌هایی به شکل کورک، دانه‌های سرسیاه و کیست بوجود می‌آیند.

زمانی که این جوش ها خشک می شوند،جای زخم آن ها بر روی پوست باقی می ماند. در این مطلب قصد داریم شما را با یک لایه بردار طبیعی به نام جوش شیرین آشنا نماییم که در به حداقل رساندن جای جوش ها نقش موثری دارد.

برخی بیماران 2 یا چند نوع از این آثار را همزمان در پوست خود دارند بنابراین دانستن اینکه با چه روش‌هایی می‌توان جای این جوش‌ها را از بین برد، مهم است:

2.لکه‌های تیره:
ابتدا باید جوش‌های صورت کاملا درمان و از دستکاری جوش‌ها به‌طور جدی پرهیز شوند. کرم‌های لایه بردار راه اول درمان هستند. این کرم‌ها برای جلوگیری از عودکردن جوش‌ها موثرند. راه دوم، در صورت پاسخ نگرفتن از روش اول، پیلینگ یا میکرودرم ابریشن است. قبل از تمام این اقدام‌ها باید مطمئن شد جوش جدید ایجاد نمی‌شود.

البته فررفتگی‌های ناشی از جوش انواع مختلف دارند. برخی مثل دهانه چاه دیواره‌های عمودی و تیز دارند که در این موارد لیزر بهترین روش درمانی است و برخی مثل دره، دیواره‌های شیب‌دار دارند که در این صورت، بهترین راه، ابتدا عمل بازسازی ساب‌سیژن و سپس لیزر خواهد بود. با وجود لیزر فراکشنال CO2، «درم‌ابریشن» و «پانچ» منسوخ شده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه